Новини
19.04.2022
підсумки
Підведені підсумки обласної акції "Допоможемо зимуючим птахам 2022" З підсумковим наказом можна ознайомитися за посиланням:   https://junnat.kherson.ua/opomozhemo-zimuyuchim-ptaham-2022.htm
15.03.2022
Проведення наради он-лайн
Нарада КЗ «ЦЕНТУМ» ХОР 15 березня 2022 року відбулася нарада співробітників комунального закладу «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ...

Орієнтовні теми: "Діагностика і проектування творчої лабораторії вчителя", "Що таке нова парадигма виховання? Шляхи її реалізації". "Перебудова виховного процесу на засадах особистісно орієнтованої педагогіки".

"Правопорушення і злочинність серед неповнолітніх: джерела, характер, особливості, шляхи профілактики" тощо.

Готуючись до проведення засідань педагогічної ради у формі проблемного столу, крім теоретичної підготовки, вчителів слід забезпечити глибоким аналізом їх практичної діяльності. Доцільними будуть адміністративний контроль, індивідуальна робота з учителями, взаємовідвідування уроків, творчі звіти вчителів, проведення відкритих уроків і виховних заходів, випуск пам’яток, методичних рекомендацій відповідно до обраної теми.

Технологія педради на основі роботи проблемних груп:

І етап розробки (методична рада, адміністрація):

1. Визначення теми.

2. Розробка плану педагогічної ради.

3. Розподіл колективу на проблемні групи.

4. Публікація загального плану.

5. Питання для вивчення.

ІІ етап підготовки (творчі проблемні групи):

1. Проблемна група І, проблемна група ІІ.

2. Вивчення теорії, передового педагогічного досвіду.

3. Анкетування, інтерв’ю, дослідження.

4. Відвідування уроків.

5. Розробка пам’яток, рекомендацій.

6. Підготовка пропозицій, рішень.

7. Допомога групам, щодо підготовки (адміністрація).

8. Вивчення документації (адміністрація).

9. Виготовлення наочності.

ІІІ етап засідання:

1. Виступи проблемної групи І.

2. Обговорення, рекомендації.

3. Виступи проблемної групи ІІ.

4. обговорення, рекомендації.

5. Прийняття рішень.

IV. Етапи післядії:

1. Оформлення методичних матеріалів.

2. Аналіз.

3. Виконання рішень.